czwartek, 20 września 2012

Dwa typy ludzi.

Chyba na wstępie powinnam przeprosić, że tak długo nie pisałam i wogle. Najpierw dopadło mnie wakacyjne rozleniwienie, a potem rzuciłam się  w wir zajęć roku szkolnego i mimo że aktualnie mam 6 napoczętych postów, to żadnego nie mogę skończyć. Ten zaczęłam pisać już pod koniec sierpnia.
Nie pozostaje mi nic innego jak w końcu uzupełnić go i wstawić. Miłego czytania :)

Wielu ludzi ma własne filozofie życiowe. Systemy wartości, wytyczne oceny, cele, plany, zasady, marzenia. Każdy ma przynajmniej jedną z tych rzeczy. Czy ja taką własną filozofię mam? Odpowiedź jest głupia - brzmi ona "Nie wiem". Chciałabym mieć taki swój system. Coś co pozwoliło by mi zrozumieć jak żyć, jak postrzegać zagmatwany świat. Jestem wierząca, więc ktoś mógłby powiedzieć, że Pismo Święte i X przykazań powinno być dla mnie taką wskazówką, kodeksem. Niestety, czy może raczej na szczęście mimo wielkich wartości jakie niosą te prawdy, nie jest to to czego poszukuję, ponieważ w żaden sposób mnie nie określają. Nie tworzą moich poglądów na ludzi, na świat i na inne takie. Więc mimo, że długo sobie obmyślam takie wytyczne działania, to są one bardzo płynne, często ulegają zmianą i nie dają mi stałego fundamentu do odnalezienia sensu swojego życia. Bo mimo, że wierzę, że ma ono głęboki sens i inaczej być nie może, to nadal celu swojego istnienia poszukuję. Na razie muszę zadowalać się tym co mój mały rozumek zdołał wykombinować.
W te wakacje doszłam do jednego wniosku, a mianowicie:

Ludzie dzielą się na dwa podstawowe typy!
Typ A  - Ci którzy potrafią się uśmiechać,
Typ B - Ci którzy nie potrafią.


Proste, prawda?
Ktoś mógłby zarzucić mi, że przecież każdy z nas umie się uśmiechać, ale to bzdura. Bo ja nie mówię o tym powierzchownym grymasie ust, tylko radości która wypływa z nas kiedy prawdziwie się uśmiechamy. 
Rozwinę te dwie kategorię już nie długo, na razie pozdrawiam i życzę miłego września, chociaż teraz właściwie już tylko jego końcówki. Kurcze, mogłam opublikować to wcześniej ;/ 

10 komentarzy:

  1. Uśmiechuśmiechuśmiech, proszę! <3

    Od dzisiaj pilnuję, żebyś się uśmiechała - już się nie wywiniesz ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się nad tym zastanowić to masz rację. Tylko zmusza do spojrzenia na siebie obiektywnie. Zapraszam na zakrecona-malolata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli by tak dłużej pomyśleć to masz rację. Rzeczywiście, Pismo Święte czy 10 Przykazań Bożych nie dadzą ci tego czego oczekujesz. Ja też nie mam takiego swojego własnego "systemu", jak mój kolega.
    Zapraszam do mnie. Będę czytała twoje posty dalej.
    http://anxietyxxx.blogspot.com/
    i także
    http://forever4young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję ci rację ponieważ mam takie typy w klasie! Super blog!
    A tak przy okazji zapraszam na www.zagubiona-wzyciu.blogsot.com ZAPRASZAM MAM NADZIEJĘ ŻE WAM SIĘ SPODOBA!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog. Z ostałaś nominowana przeze mnie do Liebsten Award! Więcej tutaj: http://nienormalnenastolatki.blogspot.com/2012/11/nominacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I foг all tіme еmailed this ωebsite post page to all my friends, aѕ if like to read it next my links ωill too.
    my site > location voiture tt

    OdpowiedzUsuń
  7. Pгеtty! Thiѕ haѕ
    been an incredіblу wondeгful аrtiсlе.
    Тhankѕ fоr proνiding this info.
    Feel free to visit my site - Read Full Report

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog!!
    maybe-a-hug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog!!!
    będę zaglądać tu częściej, obserwuje i licze na to samo c:
    http://olciuu-olciuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam cię do Liebster Award. Więcej informacji jutro w południe na blogu: http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń